20 Şubat 2019 Çarşamba

Merhaba..

Aylar hatta seneler sonra tekrar merhaba. Yolu bir şekilde buraya uğrayan ya da arada bir bakan herkese sevgiler ヅ

O kadar uzun oldu ki yazmayalı. Nasıl başlasam ne yazsam diye düşünüp durdum. Bazen konuşmaktan çok yazmayı seven ben çok fazla ara verdim yazmaya.

Galiba yoruldum. Hani bazen olur ya içinizden hiç bir şey yapmak gelmez. Öyle oldu benim içinde. Harika kitaplar okudum ama bunu paylaşmak, yorumlamak ve fotoğraflamak gelmedi içimden. Bazen boşuna böyle şeylerle uğraşıyorum galiba diye düşündüm, bazen istemedim bazen de fırsat olmadı.

2018 okuma listemde harika kitaplar ve çok okumak vardı. Ama 2018 öyle yoğun ve koşuşturmaca, yoğunluk ve telaş ile geçti ki listemi tamamlayamadım. 2019 için ise böyle şeyler planlamadım. Hayatı olabildiğince akışına bırakmayı, hatta plan yapmamayı doğru buluyorum artık. Biz ne kadar plan yaparsak yapalım bir şekilde her şey olacağına varıyor. Kıssadan hisse yine de bol bol kitap okumayı istiyorum bu yıl.

Yine yoğun bir döneme girdim. Yeni sayfalar açtım. Bakalım neler olacak ツ

Hem merhaba hem de biraz döndüğümü haber verme yazısı olsun istedim.

Birlikte çok güzel kitaplar okuyacağız.


Tüm sevgimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder