24 Şubat 2020 Pazartesi

Merhaba

Bugün 24 Şubat J Bundan tam 4 sene önce bugün bloğumu açtım.

Yazmaya,  paylaşım  yapmaya ara verdim bazen. Ama bir şekilde yine döndüm buraya. Aslında  dört  yıl önce bir gün aniden aklıma gelmiş ve burayı açmıştım. O zamanlar daha farklı hayallerim vardı ama planladığım gibi olmadı. J Hayat zaten öyle değil mi? Hep başka planları var bizim için.

Bugün yani 24 Şubat çok özeldir bu yüzden benim için ama artık daha da özel.  Hayat güzellikler ve sürprizlerle dolu unutmayın. Bir de hiç umudunuzu yitirmeyin en önemlisi o J

Aslında buraya daha önce uzun uzun yazmıştım neden ara verdiğimi, neden yazmadığımı. Ama yanlışlıkla sildim sonra da tekrar yazmadım. J

Anlatmak istediğim, paylaşmak istediğim çok kitap var. Bu döndüğümü anlatan bir yazı olsun istedim sonra uzun uzun yazacağım kitaplarımı. Yazmayı özlemişim bunu fark ettim.

Umarım her şey istediğim gibi yolunda gider.

Birlikte çok güzel kitaplar okuyacağız.

Tüm sevgimle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder